خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

هورمونی که متهم ردیف اول در گرایش زنان و مردان به تنوع جنسی است

هورمونی که متهم ردیف اول در گرایش زنان و مردان به تنوع جنسی است
پژوهشگران بین المللی در یک تحقیق جالب که در حوزه مسائل جنسی مردان و زنان سنین مختلف انجام داده اند، متوجه شده اند بالا بودن هورمون تستوسترون در هر دو جنس، می تواند با رفتارهای جنسی خاص ارتباط داشته باشد.
 بر اساس تحقیقات جدید دانشمندان، سطح تستوسترون خون به طور قابل توجهی با نوع روابطی که مردان و زنان برقرار می کنند و همچنین رفتار جنسی آن ها مرتبط است.این موضوع که در یافته های یک تحقیق نظرسنجی ملی بریتانیا در مورد نگرش ها و شیوه های زندگی جنسی مطرح شده، بینش های مفصلی را درباره چگونگی تأثیر متفاوت هورمون فوق در رفتار جنسی مردان و زنان در سطح جمعیتی ارائه داده است.

تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد؛ زنان و مردانی که دارای سطح بالای هورمون تستوسترون بوده اند، در پنج سال گذشته بیش از یک شریک جنسی همزمان داشته اند. هرچند این موضوع در زنان کمتر بوده و آنان را بیشتر به سمت رفتارهای تک نفره جنسی نظیر خودارضایی سوق داده است
در این پژوهش جالب، محققان میزان هورمون تستوسترون را در نمونه بزاق نزدیک به 4000 فرد بزرگ سال اندازه گیری کرده و در کنار آن، از یک پرسشنامه علمی خاص برای بررسی ارتباط بین مقدار این هورمون و نحوه بیان رفتارهای جنسی افراد استفاده نمودند.

برای انجام این کار از سیستمی به نام «سیستم آزمایش استاندارد طلا» به منظور طیف سنجی جرمی و تجزیه و تحلیل نمونه های بزاق 3،722 شرکت کننده شامل 1599 مرد و 2123 زن 18 تا 74 ساله استفاده شده است.. بر اساس این تجزیه و تحلیل ها، زنان و مردانی که دارای سطح بالای هورمون تستوسترون بوده اند، در پنج سال گذشته بیش از یک شریک جنسی همزمان داشته اند. هرچند این موضوع در زنان کمتر بوده و آنان را بیشتر به سمت رفتارهای تک نفره جنسی نظیر خودارضایی سوق داده است.

این درحالی است که تا پیش از این، تستوسترون معمولاً و تنها به عنوان محرک بیولوژیکی میل جنسی در مردان در نظر گرفته می شد و نقش آن در امیال جنسی زنان حتی کمتر درک شده بود.

البته مجریان تحقیق فوق اشاره کرده اند که نتایج به دست آمده از پژوهش آن ها بایستی با پیش زمینه تاثیرات اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گیرند. یافته های فوق در نشریه بین المللی The Journal of Sex Research منتشر شده اند.

میترسه دلم از بارون گلهام گل آفتابگردون لیلا رو نگیرد مجنون آه ها ها ها ها ایران و کره جنوبی

راستی تاکسی نتیجه بازی فوتبال 2022 جام جهانی ایران و کره جنوبی اوکی  الان میگم راستی  نتیجه پایانی  چند چند تمام شد؟ کدام  تیمها رو میگی؟ ایران با کره جنوبی برای  رقابتهای  جام  جهانی  2022 مهرماه امروز بازی کردند میدونم که  لحظاتی پیش هم تمام شد  اما  نتیجه رو  نمیدونم تو  میدونی؟  آره    natijeh  payani football iran vs  koreh jonobi  chand  chand  tamam shod? هم کره جنوبی ترین هم ایران هر کدام یکبار تیر دروازه را به لرزه در اوردندهم کره جنوبی ترین هم ایران هر کدام یکبار تیر دروازه را به لرزه در اوردند بگو خوب اگر به دنبال  نتیجه پایانی  بازی ایرانی ترین با کره جنوبی ترین هستید خوب جایی اومدین واقعا با این دایدارتون از سایتم گل  کاشتین  گل گفتین و اما نتیجه پایانی  بازی  تیم  ملی  کره  جنوبی با ایران در 4 چ.ب مسابقات انتخابی  جام  جهانی  فوتبال 2022 هر کدام از تیمها  موفق شدند  یک گل  بزنند چند گل؟  یک گل این یک گل  اون  زد و نتیجه پایانی  1 بر 1  تمام شد. ,  و اما یک سایت بسیار عالی برای بازاریابی    reactflow.com

فقط کلیک میخواداگر به دنبال پول از طریق اینترنت هستید اسان هست فقط کافیه 5 دقیقه

Earn btc فقط با 5 دقیقه وقت گذاشتن اسان هست فقط کلیک میخواداگر به دنبال پول از طریق اینترنت هستید اسان هست  فقط کافیه  5  دقیقه حتی کمتر در روز بیتکوین رایگان بگیرید 

معرفی سایتی برای کسب درامد اینترنتی

همین الان در بلاگ اسکای دیدم  عالیه  دیدم پسندیدم  معرفیش می کنم  Your referral URL code can be found below. Copy and paste this to share with others and earn bitcoins for everyone of their ad clicks.

 Earn btc فقط با 5 دقیقه وقت گذاشتن اسان هست فقط کلیک میخواداگر به دنبال پول از طریق اینترنت هستید اسان هست  فقط کافیه  5  دقیقه حتی کمتر در روز بیتکوین رایگان بگیرید  هیچ سرمایه ای هم نمیخواد فقط 5 تا کلیک  در روز میخواد فرصتی  که دیگه ممکنه  تکرار نشه با این لینک: https://btcclicks.com/?r=1821d5d8 Your referral URL code can be found below. Copy and paste this to   هیچ سرمایه ای هم نمیخواد فقط 5 تا کلیک  در روز میخواد فرصتی  که دیگه ممکنه  تکرار نشه با این لینک: https://btcclicks.com/?r=1821d5d8 

کلیک مساوی پول با این لینک زیر

 معرفی لینکی که میشه از ان بیتکویین رایگان گرفت کدام هست؟ نابرده رنج گنج میسر نمی شود  معرفی لینکی که میشه از ان بیتکویین رایگان گرفت کدام هست؟هیچکس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من اگر بدنبال معجزه و شانس و اقبال بشینید و بگیم پول خوبه خودش  بیاد نری به سراغش همینه این شانس نیست من هم در اینترنت گشتم تا این لینک را پیدا کردم https://freebinancecoin.com/?ref=980  یکی از هزاران راهی که میشه از اینترنت  دنیای اینترنت خیلی بزرگه بزرگتر از ان چیزی که ادم فکرشو میکنه اگر اهل  کسب و کار اینترنتی هستید و به دنبال پول در اوردن از طریق اینترنت دارید این لینک یکی از ان هزاران راه هست این راه برای  افرادی که کدر نیستند و هیچ راهی  بلد نیستند خوبه هر بار که در طول روز در اوقات فراغت نمی دونید کیکار کنید فقط یک کلیک کردن میخواد که 10 ثانیه هم وقت ادم رو نمیگیره یا  زمانی که با اینترنت سرگرم هستید اما می خواهید پولی هم  بدست اورید ساده ترین راه هست هر یکساعت یک کلیک و یک مقدار پول در می اورید لینک: https://freebinancecoin.com/?ref=980  یکی از هزاران راهی که میشه از اینترنت 

آروژان از صیفی شکست خورد در تنیس قهرمانی این زن ایرانی بود که پیروز شد

آروژان از صیفی شکست خورد در تنیس قهرمانی این زن ایرانی بود که پیروز شد  شکست حریف قزاقستانی مقابل ایران مشکات الزهرا صفی، آروژان ساگاندلیکوف تنیس باز معروف قزاقستان از تنیس باز زن ایرانی مشکات الزهرا شکست خورد تنیس باز آکادمی آپت ایران در مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال تنیس «شیکمنت» قزاقستان شرکت کرده بود،آروژان ساگاندلیکوف تنیس باز معروف قزاقستان از تنیس باز زن ایرانی مشکات الزهرا شکست خورد صبح امروز (شنبه) در دیدار نهایی این پیکار‌ها به مصاف «آروژان ساگاندلیکوف» رفت و موفق شد ضمن برتری مقابل حریف خود، به مقام قهرمانی این رقابت‎ها دست پیدا کند.
صفی ست نخست را با نتیجه ۶ بر ۳ به سود خود به اتمام رساند. وی ست دوم را ۶ بر ۴ به نماینده قزاقستان واگذار کرد و در ست سوم نیز ۷ بر ۵ به برتری دست یافت و برنده این دیدار حساس شد. تنیس باز جوان کشورمان پیش از این قهرمانی با ۳۰۶ امتیاز در رده ۲۱۸ جهان جای داشت؛ اما نماینده شایسته تنیس کشورمان با این قهرمانی و کسب ۱۷۰ امتیاز در رده بندی جدید فدراسیون جهانی تنیس، به رتبه ۱۳۷ جهان خواهد رسید.