خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

مرداد روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

مناسبت های ماه : مرداد

۶ مرداد روز ترویج آموزش های فنی و حرفه ای

۷ مرداد مرداد روز،جشن مردادگان

۸ مرداد روز بزرگداشت شیخ شهاب الدین سهروردی

۱۰ مرداد جشن چله تابستان

۱۱ مرداد شهادت امام محمد تقی علیه السلام [ ٣٠ ذوالقعده ]

۱۴ مرداد صدور فرمان مشروطیت

۱۷ مرداد روز خبرنگار   yotube.com        yahoo.com     bing.com        aparat.com      travel.com

۱۸ مرداد شهادت امام محمد باقرعلیه السلام [ ٧ ذوالحجه ]

۲۰ مرداد روز عرفه [ ٩ ذوالحجه ]

۲۱ مرداد عید سعید قربان [ ١٠ ذوالحجه ]

۲۲ مرداد روز جهانی چپ دست ها [ ۱۳ August ]

۲۶ مرداد ولادت امام علی النقی الهادی علیه السلام [ ١٥ ذوالحجه ]

۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگانِ سرافراز به وطن

۲۸ مرداد سالروز کودتای ۲۸ مرداد علیه دولت دکتر محمد مصدق

۲۸ مرداد سالروز فاجعه آتش زدن سینما رکس آبادان

۲۸ مرداد روز جهانی عکاسی [ ۱۹ August ]   

۲۹ مرداد عید سعید غدیر خم [ ١٨ ذوالحجه ]

۳۱ مرداد ولادت امام موسی کاظم علیه السلا

چیکار کنم از رانندگی نترسم؟ در سن 30 سالگی هستم اما میترسم

فقط می ترسم در سته که خانومها ترسو هستند اما من زنهای  زیادی را میبینم که رانندگی  می کنند قیافه درشتی دارم اما  رانندگی  به  هیکل درشت نیست راهی هست که بر ترسم  غلبه کنم؟ چیکار کردید که  دیگه نمی  ترسید وقتی می بینم یه خانمی داره رانندگی می کنه به خودم میگم آخه به تو هم میگن زن همه زنها رانندگی  می  کنند تو چرا می  ترسی شاید باید من هم شوهر کنم تا ترسم بریزه نمی  دونم شوهراشون به این زنها  که  بغلشون نشسته  دل  و  جرات میده یا  اینجوری نیست هی به خودم  تلقین می کنم چیزی نیست پا رو بزار توی  دنده  پدال گاز رو  بگیر و برو توی  جاده  اما باز هم جرات نمی کنم و میگم همینکه  برم  توی  چاده  ناگهان همه  بوق  می زنند و میگن  خانوم  تو که  رانندگی  بلد نیستی  چرا  اومدی  توی  خیابون به نظر شماها  راهی  است که  نترسم کسی هست  ترسیده باشه اما الان نمی ترسه؟

چرا از رانندگی می ترسم؟ آیا شما هم می ترسید؟

چیکار کردید که  دیگه نمی  ترسید وقتی می بینم یه خانمی داره رانندگی می کنه به خودم میگم آخه به تو هم میگن زن همه زنها رانندگی  می  کنند تو چرا می  ترسی شاید باید من هم شوهر کنم تا ترسم بریزه نمی  دونم شوهراشون به این زنها  که  بغلشون نشسته  دل  و  جرات میده یا  اینجوری نیست هی به خودم  تلقین می کنم چیزی نیست پا رو بزار توی  دنده  پدال گاز رو  بگیر و برو توی  جاده  اما باز هم جرات نمی کنم و میگم همینکه  برم  توی  چاده  ناگهان همه  بوق  می زنند و میگن  خانوم  تو که  رانندگی  بلد نیستی  چرا  اومدی  توی  خیابون به نظر شماها  راهی  است که  نترسم کسی هست  ترسیده باشه اما الان نمی ترسه؟

فراتر از زمان در اینترنت سایتهای زیادی هستند خوبند یکی همینه

ریاکت فلاو را به خاطر بسپارید reactflow.com  این سایت به شما کمک می کنه از همه  چیز  با  خبر  بشین مخصوص  مدیران و فروشگاهها و تولیدکنندگان و خدمات دهندگان برای بدست اوردن مشتری زیاد باید  اول  بدانیم  این  نفری  که  اومده  در  فروشکاه از  کدام  محصول  دیدن  کرده کجاها  رفته و  چرا  بدون  خرید  از  فروشکاه  ما  رفته Fresh out of coffee! After 10 months of intense development, Reactflow Analytics is officially launched