خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

چیکار کنم از رانندگی نترسم؟ در سن 30 سالگی هستم اما میترسم

فقط می ترسم در سته که خانومها ترسو هستند اما من زنهای  زیادی را میبینم که رانندگی  می کنند قیافه درشتی دارم اما  رانندگی  به  هیکل درشت نیست راهی هست که بر ترسم  غلبه کنم؟ چیکار کردید که  دیگه نمی  ترسید وقتی می بینم یه خانمی داره رانندگی می کنه به خودم میگم آخه به تو هم میگن زن همه زنها رانندگی  می  کنند تو چرا می  ترسی شاید باید من هم شوهر کنم تا ترسم بریزه نمی  دونم شوهراشون به این زنها  که  بغلشون نشسته  دل  و  جرات میده یا  اینجوری نیست هی به خودم  تلقین می کنم چیزی نیست پا رو بزار توی  دنده  پدال گاز رو  بگیر و برو توی  جاده  اما باز هم جرات نمی کنم و میگم همینکه  برم  توی  چاده  ناگهان همه  بوق  می زنند و میگن  خانوم  تو که  رانندگی  بلد نیستی  چرا  اومدی  توی  خیابون به نظر شماها  راهی  است که  نترسم کسی هست  ترسیده باشه اما الان نمی ترسه؟
نظرات 1 + ارسال نظر
نوشین شنبه 22 تیر 1398 ساعت 08:19 http://sharina.mihanblog.com

منم 31سالمه اما میترسم

به نظرم خیلی ها میترسن وبلاگ زیبای شما رو دیدم این جمله از وبلاگ شماست جملات زیبا
تلخی روزگار اینه که خیلی چیزا رو میشه خواست…!! ولی نمیشه داشت…!!! اسم وبلاگ شما : http://sharina.mihanblog.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.