خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

اینترنت مردم جهان رو عاقلتر کرد و همدیگر رو بهتر درک می کنند

از وقتی اینترنت اومد همه آدمها مثل هم فکر می کنند  اینترنت  مردم  جهان رو  عاقلتر کرد و همدیگر رو  بهتر  درک  می  کنند مادر همه  اینها  گوگل هست هوای گیلان امروز چگونه هست؟ من الان در لاهیجان هستمهوای گیلان امروز چگونه هست؟ من الان در لاهیجان هستم بهترین پیش بینی آب و هوای  استان  گیلان چیزی که می بینم را  دارم  گزارش  میدم دقیق ترین و  بهترین خبر در باره  وضعیت  آب و  هوای   شهرهای  استان  گیلن  و  شمالی  ایران در  قسمت  شیطان کوه  و  نزدیک  استخر  هستم کسانی که  به  این  شهر  زیبا  مسافرت  کردند  و  از  نزدیک مناظر  خوش  آب  و  هوای  شمالی  را مخصوصا اطراف کوه  و  ییلاقات سیاهکل  و  دیلمان  و  سبزه  زارها  و  چمنزارها  باغه های  چاه و جاده های  قدیمی  و  جدید شهر  و  روستاهای  این  اطراف  را  دیده  اند  و  اگر  در  همین  فصل  بهار  آمده  باشند  درختان  به  بار نشسته   گوجه سبز را  دیده  باشند می دانند  چقدر  زیباست خوب  در باره  اب و  هوای امروز  دوشنبه 22/2/1398 صبح ساعت نزدیک به  11 است هوا  کاملا  ابری هست و  نسیم  باد خنک می  وزد  باران  نمی باره  اما  نم نم بعضی  وقتها در  بلندیها  می باره  به  نظر میاد  فردا سه شنبه هم همن زور باشه....noaran.blogsky.com     ,  و سایت بسیار  مفید ابزار اینترنتی  ,;  armin3d.com    
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.