خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

خرید و فروش همه کالاها و دانلودآیین نامه راهنمایی رانندگی آیین نامه

هم بخرید هم بفروشید هم دانلود کنید هم ماجراها و دانستنیها را بخوانید

چی شد که برگشتی؟

چی شد که برگشتی؟ گفتی که می ری دیگه  نمیای و پشت سرت رو هم نگاه  نمی کنی  چه شد به این زودی  اومدی و پشیمون شدی؟  شاید که بهتر از من کسی رو پیدا نکردی؟ فکر می کردی که اگر بری  فوری یکی  دیگه پیدا می کنی و اون تو رو می بره به جزیره  قشنگ  رویایی سی سی اما دیدی که همه خواب و خیال بود اونو پیدا کردی  دیدی  اون تو رو به خاطر چند روز خوشی فقط میخواد حالا بگو چرا برگشتی؟ راستش  رفتم دیدم نمی تونم بدون تو باشم اخه  عاشقت شدم وقتی داشتم می رفتم چرا  جلوی منو نگرفتی اگر  دوستم  داشتی؟ ویخواستم جلوی تو رو بگیرم  اما  فکر کردم شاید  بدتر بشی و گذاشتم خودت بری با دیگران باشی تجربه کنی بعدش  اگر خواستی برگردی حالا که برگشتی  باز هم دوستت دارم  اما  دیگه  لج و لجبازی نکن و قهر نکن یا برای همیشه  بمون  یا  برای  همیشه  برو  هر چند میدونم باز هم میری....نه عزیزم  میمونم همه رو تجربه کردم  دیدم  تو از همه  بهتری من قدر تو رو حالا  بیشتر میدونم ....
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.